2010 m. gruodžio 20 d., pirmadienis

"Demografinių institucijų ir tyrimų centrų DB apžvalga ir analizė"

Atliekant šį namų darbą, turėjau galimybės susipažinti su naujomis duomenų bazėmis apie kurias anksčiau nebuvau girdėjusi, šios duomenų bazės teikia labai vertingą informaciją asmenims ieškantiems darbo, žinoma yra daug įvairių darbo paieškos sistemų, tačiau šios mane sužavėjo savo paprastu naudojimu ir gausiu rezultatų kiekių. Man teko susipažinti su duomenų bazėmis, teikiančiomis informaciją apie įmones,kurios siūlo darbo vietas bei darbuotojus, kurie ieškosi darbo.


Darbo paieškos sistemose, labiausiai patiko paprastumas ir patogumas, atliekant užduotis su darbo paieškomis nekilo jokių nesklandumų . Nustebino tai, kad yra lengvai prieinama informacija apie darbo pasiūlymus įvairiose šalyse, pagal įvairiausius kriterijus: galima formuoti paieškos raktą, pasirinkti šalį ir regioną, kur bus surastas norimas darbas. Sistemos su kuriomis susipažinau atlikdama šią užduotį man pasirodė nepalyginamai pranašesnės už iki šios naudotas Lietuviškas darbo paieškos duomenų bazes.

Kalbant apie kitą užduoties dalį, tai socialinius tinklus, konkrečiai Facebook.com , kurį naudojau atlikdama užduotį, tai man nebuvo naujiena, kadangi jau nuo seniau esu šio socialinio puslapio klijentė.Atliekant užduotis, kuriose reikėjo atlikti paiešką facebook socialiniame tinklapyje neiškilo jokių nesklandumų, kadangi paieška yra labai paprasta ir naudota jau anksčiau ir ne vieną kartą, šio socialinio tinklapio privalumus ir trūkumus jau žinojau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą